Lanparty!
Att tänka i 78 dimensioner är inte lätt! Ett lanparty vid namnet "CherryLan" kommer att ordnas i vinter 10-12 december på Vocana ( Yrkesakademin i Österbotten, Enheten i Närpes ). Men just nu så arbetar jag på hemsidan till detta lan och det är där tankekrafterna inte räcker till! Jag kan programmerandet, men att tänka ut ett stabilt användarsystem som uppnår alla krav är den svåra delen. Då man löst ett problem dyker bara ett nytt upp!Men det finns inget negativt med det, helt tvärtom för jag gillar när det kommer nya utmaningar. Så länge det finns ett mål att uppnå och utmaningarna inte är oändliga så är det alltid roligt att programmera! Hemsidan kommer att vara officiell om 2 veckor. Tiden börjar bli knapp men jag ska bli klar före!
Vår skola har världens längsta namn! :s
Annars ser lanpartyt ut att vara bra på G och det kommer att finnas 50 platser. Det gäller att vara ut i tid då hemsidan är uppe innan någon annan tar din plats! Men nu ska jag fortsätta att klura ut hur jag ska bygga upp användarsystemet ;) Ses i nästa inlägg!
Kommentarer
Dan säger:
Count me in! (duh :P)
2010-08-26 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback