I nattens mörker...
närmar han sig de själ-lösas läger. Lägerelden lyser mellan trädens grenar. Han ser en av dem som patrullerar i skogen en bit utanför. Helt ljudlöst smyger han sig fram mot den själ-löse, drar fram sin dolk och...
Mamm: "Ska itt du buri ga å ligg?..."
Jag: "Snart, ska bäre vaar level 80 me hisin gåbbin först!"
*Någon timme senare*
*Äter en kaka*
Jag: *YES!!! ÄNTLIGEN 80!!!... Ojdå! Va klockon såde mychy räi?*
*Spelar lite till*
Ja, jag spelade World of Warcraft där :P
Händer sig alltför ofta! Men det var inte riktigt vad jag tänkte skriva om nu. Utan jag tyckte jag behövde göra ett inlägg om vad som får personer att kolla på en blogg? Jag är ny till bloggandet men jag skulle säga att det här med att berätta när man varit på toan, eller att berätta om sin "tråkiga" vardag inte riktigt slår igenom. Själv fastnar jag för bloggar som är lite mera varierande, där man berättar om vad man gjort under dagen på samma gång som man smyger in lite av annat också.
ooo, fancy... :3
Med andra ord: "Randomness for the win!", det gör en blogg så mycket intressantare! Men det beror på hur seriöst man bloggar förstås, om man bloggar på heltid eller fritid. Har man en riktigt seriös blogg så kanske det är bäst att hålla sig till ämnet. Vad tror ni får personer att läsa en blogg? Kommentera gärna så ses vi i nästa inlägg! =)
Kommentarer
Johanna säger:
kakätandet är ytters viktigt <3
2010-09-04 @ 23:18:19
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback