Bloggdesign!
Det jag håller på med kallas för webdesign. På senaste tiden har jag varit väldigt förtjust i att designa bloggar! Jag vet inte varför det fångat mitt intresse, men jag kan sitta hur länge som helst om dagarna och bara designa, designa och designa! Inspirationen verkar det inte vara brist på.
”Webdesign” är allt från kodandet och utseendet till administation av hemsidan.
Senaste designen är den som ni ser här på min blogg, ett litet mera complext utseende men den var fortfarande inte för svår att genomföra. Jag valde att göra en hemsida med högteknologist utseende så att det skulle framföra att min blogg handlar om informations teknologi så mycket som möjlit.
Utdrag från en PHP programmeringFör någon vecka sedan blev jag också klar med en design som har lite liknande drag som denna. Den är till en tjej som älskar rosa och designen överförde jag till hennes blogg idag. Se till att ta en titt på hennes blogg också på samma gång som ni beundrar designen! http://smallkaramellens.blogg.seJohannas design! Och tack för att du länkade till min blogg! :) Men nu ska jag fortsätta designa! Vi ses i nästa inlägg! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback