Lite nytt o_O
Hej kära bloggläsare! Idag hade jag en chill morgon och plötsligt så fick jag inspiration att ändra layouten på min blogg! Sen gjorde jag detockså! Nu har jag en lite annorlunda layout på bloggen, om ni inte har märkt. Jag tänkte jag skulle testa ha den såhär nu och se vad folk tycker om det, ni får gärna kommentera och berätta om jag ska lämna det såhär eller ändra tillbaks det som det var före.
Det är boxarna högst upp med "Senaste inlägg" osv som jag lagt till! :P
Sen har jag möjligen också hittat en sammarbetspartner, inom en viss framtid så kommer vi att försöka team:a upp och göra en bloggdesign tillsammans. Ska bli kul att se hur det går! Hoppas bara vi kommer överens med våra olika stilar, haha. Men det här händer säkert först om en månad, men iallafall ni vet att det är på gång! Ses i nästa inlägg!
Kommentarer
Johanna säger:
tack töötis <3 ;)
2010-09-17 @ 14:50:02
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/
ANGRY NIGGER säger:
GTFO BITCH HE'S MINE.
2010-09-20 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback