Slutarbete i skolan
Det närmar sig våren och det betyder att också slutarbeten blir aktuella i skolan. Man får påbörja arbetet när man vill men allt material måste vara inlämnat till en viss deadline. Jag ska börja skriva redan nästa period och jag kommer ju att skriva om webdesign.
Musik: Pendulum jag älskar gör! Senaste album coolt är! "Watercolour" <3
Jag har funderat starkt på att skapa en liten community i stil med gamespot. Jag är inte säker än, men jag tror bestämt det blir någon slag community. Kommer högst antagligen att uppdatera här på bloggen vart efter jag arbetar och dem som vill får gärna testa hemsidan. Ses i nästa inlägg! :3
Kommentarer
Dan säger:
no spammar jag fö he no :P
2010-09-20 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback